dimarts, 2 de març del 2021

EMOCIÓ " LA CALMA"

LA DARRERA EMOCIÓ QUE VÀREM TREBALLAR VA SER L'EMOCIÓ DE LA CALMA, AQUÍ TENIU LA CONVERSA QUE ES VA ESDEVENIR, QUAN SE SENTEN TRANQUILS ELS VOSTRES FILLS/ES I MIRAU QUE BÉ SABEM FER CALMA QUAN VOLEM!!


















 

CONVERSA CALMA


16/02/21


S: després d'explicar la part de la calma del conte del monstre de colors ,parlam de quan ens sentim en calma nosaltres, que és molt important saber tornar a la calma després d'estar fent una activitat...

Quan estei en calma vosaltres, o com ho feis per tornar a la calma després d'estar nerviosos...

LLUC: quan respiro estic en calma

ÀXEL: quan jugo

ADRIÀ: a casa...

ALBA: quan jo estic tota sola al meu “ quarto”

JOEL:no, no estic en calma, estic nervió..

S: i com ho fas per posar-te tranquil quan estàs així de nerviós?

JOEL: faig silenci

S: molt bé, el silenci és una manera important de trobar calma...

VEGA: quan jo estic al parc jugant, estic en calma

NATÀLIA: jo em calm a la meva habitació, de n'Elsa i n'Anna!!

AINARA:” cuando estoy en el sofá y veo muñequitos( por la tele) me pongo tranquila

S: i a l'escola, quan esteim tranquils, ara per exemple, asseguts a la rotllana als nostres coixins, que esteim tranquils i amb silenci...

Nosaltres com ho feim per tenir calma, quan venim del pati i esteim més nerviosos, ja que hem corregut ... per posar-nos més tranquils/es?

IRIS: posam música tranquila..

NATÀLIA: tancam els ulls

S: si molt bé, feim tot això per posar-nos tranquils/es, i amb la nostra respiració també, no hem d'estar pendents de res ni de ningú en aquell moment, només de nosaltres mateixos/es.

L'ALTRE MIG GRUP

S: parlam de la calma, després de tornar al rellegir el trosset de la calma, del conte del monstre de colors, a veure avui pensarem com ens posam tranquilets/tes nosaltres, com ho feim per tornar a la calma?

AMBER: a la rotllana, al racó de la calma, amb els pots de la calma que tenim

S: si molt bé, a la rotllana, hem d'estar tranquilets/es i escoltar en silenci i també tenim el nostre racó per anar a relaxar-nos.

IRIS: jo em poso tranquila amb els “ pinxos”

S: quins “pinxos”?

IRIS: del racó de la calma

S: a si , tu vols dir aquell aparell per fer massatges al cap,si molt bé!

ARIANNE: em poso allà i em poso tranquila respirant...

ROCÍO: amb els “ pinxos”( per fer el massatge en el cap)

MARTÍN: em vaig a una cadira

JANA: posam música tranquila i amb el potet de la calma en el racób

JAN: amb un conte, em poso tranquil

XAVI: a casa jugant.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada