diumenge, 14 de març del 2021

EMOCIÓ " L' AMOR"

 AQUESTA SETMANA HEM TREBALLAT LA DARRERA EMOCIÓ " L'AMOR", AQUÍ VOS DEIXO LA CONVERSA QUE ES VA ESDEVENIR!! DESPRÉS VAM PINTAR UN FULL DE COLOR ROSA!!





EMOCIÓ AMOR ( 10/3/21)

Mig grup

S: parlam de l'emoció de l'amor... i vosaltres a qui estimau? es pot estimar a molta gent, a la nostra família, als nostres amics...

AMBER: jo a en Naxo , a l'avi i a l'àvia i a ningú més!!

S: i qui és en Naxo?

AMBER: una rateta.

IRIS: jo a la meva mami, al papà i en Blacky, que és un gos que tenc a casa meva...

JANA: a tota la meva família, tenc una família molt grossa, la mamà, tietes, papà, a mis primos... tengo uno que se llama Martín y mis primas.

JAN:a sa ami i al papi i en Pau i a n'Adrià.

XAVI: a sa mami , es papi i en Lluís.

JUANJO: a sa mami, a Lincon, el meu canet, al papà a Steven i na Júlia...

ARIANNE: a la mami i a es papi, a sa iaia, a l'avi i en el moixet de casa l'iaia i a n'Erika, en Leo i en Dani, que són uns amics...

S: ah.. molt bé!

RCCÍO: “a los yayos”

MARTÍN: a la mamà i al papà, tengo un problema, la piscina està vacía...


L'altre mig grup

NÍZAR: al papà i a la mamà

SANTI: a la mamà i al papà i a Àlex...

LLUC: a sa meva germana que es diu Ona, a la mamà i al papà.

ALBA: al papà i a la mamà

AINARA: a una gatita, a la mamà i al papà, el papà se fué a trabajar.

ADRIÀ: al papà, a la mamà, a en Jan i a en Pau.

JOEL: a un moixet, a la mamà, a mi papà i a mi abuela.

VERA: a sa mami i es papi

VEGA: a mi perrita( se ha ido al cielo), i estava trista, a la mami i el papà i el meu germanet Marc.

NATÀLIA: a la meva mami, al meu papà i al meu germà Jan.


















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada