dissabte, 6 de febrer del 2021

EMOCIÓ " RÀBIA"

 AQUESTA SETMANA HEM TREBALLAT L'EMOCIÓ DE LA RÀBIA, AQUÍ TENIU LA CONVERSA QUE ES VA ESDEVENIR:


1/ 2 /21

EMOCIÓ RÀBIA


S: hem tornat a explicar la part de la ràbia del conte del monstre de colors... què trobau que és la ràbia i què feis vosaltres quan esteis rabiosos!!

AMBER: es posen vermells, criden i ploren

S: i tú, has estat rabiosa a vegades?

AMBER: si a casa, em tiro al terra, maleita...

LLUC: jo ploro i crido, amb la mamà m'enfado i amb el papà

AINARA: “ estoy enfadada con mamà, porque estaba jugando con Diana ( es una amiga de mi mamá), y lloro y grito...

JOEL: si mi mami llora, yo me enfado, lloro y grito.

S: i n' Àxel que estava molt enfadat avui matí?

ÀXEL: si perquè no volia anar a l'escola...

S: i per què? Si a l'escola podem jugar amb els nostres amics/gues, podem aprendre moltes coses...tu ja estàs molt content a l'escola i que fas quan estàs molt maleit?

ÀXEL: jo donava coses, plorava, cridava, jo em tiro al terra, pessigo...

S: però ja no fas mal, ara ho fas bé!

IRIS: crido molt i ploro... hem d'anar al racó de la calma, per calmar-nos...

S: si molt important el que diu na Iris, després d'estar molt maleit, és molt important tornar a la calma!!

VERA: jo ploro molt fort i penso!!

JAN: amb n' Adrià m'enfado, plor i crido

XAVI: crido i ploro

S: i a principi de curs també et llevaves les sabates quan t'enfadaves, però ara ja no!! ara en Xavi està molt content cada matí!!

JANA: em tiro al terra i ploro molt fort a casa.

S: jo no t'he vit mai així , aquí !!

ARIANNE: em peg a jo, em tiro al terra, plor i crido

S: i com ho feim per posar-nos tranquils/es després d'això?

ARIANNE: agafar un pot de la calma..

IRIS: anar al racó de la calma, mirar les botelles que tenim

S: si aquí a la nostra classe si esteim molt maleits/es o nerviosos/es ,podem anar al racó de la calma, tenim els pots de la calma i altres coses... també amb la nostra respiració igual que quan feim la relaxació després del pati...

MARTÍN: plorar, pigar als amics, correr...

S: què es pot pigar a ningú? Per molt maleits/es que estiguem , no podem fer mal als altres ni a nosaltres mateixos/es.

VEGA:” a mi me quitan los juguetes, mi mami, y yo me enfado...”

S: i per què et lleven les joguines? Per què no et portes bé? I tú que fas quan estàs enfadada?

VEGA: ploro molt

SANTI: lloro y grito.

ADRIÀ: ploro i crido i em tiro al terra.

NATÀLIA: els meus papis s'enfaden, si no em porto bé!!

S: que no et portes bé a casa?

NATÀLIA: a casa no em porto bé a vegades, a vegades plora, però ara està contenta, però

NÍZAR: plora i crida, la mamà s'enfada i no juga amb cotxes!!

S: és molt important saber tornar a la calma després de posar-nos rabiosos/es i saber demanar perdò si ho hem fet malament!!!








HEM PINTAT UN PAPER AMB MOLTA RÀBIA, AVUI SI QUE PODÍEM FER " RATLLOTES" I FORADAR EL PAPER, COSA QUE NA SARA NO ES DEIXA FER MAI.... AVUI CADA FILLET/A HA EXPRESSAT LA RABIA DE LA MANERA QUE HA VOLGUT, HEM TRET MOLTA RÀBIA!!



















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada