diumenge, 14 de febrer del 2021

EMOCIÓ " LA POR"

 AQUESTA SETMANA HEM TREBALLAT L'EMOCIÓ DE LA POR, HEM FET UNA CONVERSA ON CADA FILLET/A HA POGUT EXPLICAR LES SEVES PORS I COM HO FEIM PER NO TENIR-NE TANT... DESPRÉS HEM REPRESENTAT LA POR COM ENS LA IMAGINAM A UN PAPER I DEL COLOR QUE ENS IMAGINAM!!!











POR 8/2/21




Mig grup

S: avui parlarem de la por( després de llegir altre vegada el tros del monstre de colors...) de què teniu por vosaltres?

VEGA: quan ve un monstre al meu llit

JOEL. Si viene un fantasma, me asustaré

S: i què trobau? Que n'hi ha de veritat de monstres o fantasmes?

JOEL: si!!

LLUC: dos fantasmes estaven a casa meva, m'estaven mirant i jo tenia por

S: segur, i com eren?

LLUC: jo dormia amb la mamà i el papà

AINARA:” yo tengo miedo de los monstruos , el otro día se fueron conmigo los monstruos y el fantasma...”

NATÀLIA: jo no tenc por, jo dorm amb la meva làmpara que fa llum.

ÀXEL: dels monstres...

S: que existeixen de veritat, trobau els monstres i els fantasmes, o només surten a les històries, als contes, a les pel.lícules...?

I així perquè tenim por?

ADRIÀ: dels monstres

NÍZAR: dels monstres

ALBA: jo dels monstres i aranyes...

S: que existeixen però de veritat, els monstres?

Molts: nooo

S: Hi ha moltes pors, jo per exemple no tenc por dels monstres ni dels fantasmes, però si de perdre a la gent que jo m'estim...

S: i què podem fer quan tenim por? Què feis vosaltres quan teniu por?

LLUC: jo m'amago

ÀXEL: jo fuig

AINARA: “jo me escondo en los armarios”

NATÀLIA: jo no tenc por

VEGA: yo tengo una linterna mágica y no me da miedo.

ADRIÀ: s'amaga

ALBA: yo juego con mi papà, juego a un juego de “ por”, yo llamo a mi mami y a mi papà si tengo miedo!!

S: molt bé heu dit moltes coses per no tenir por... avui idò pintarem la por en aquest paper, tal i com ens la imaginam...


L'altre mig grup


S: després d'explicar el tors de la por del conte del monstre de colors... avui parlarem de la por...

AMBER: el papà fa sustos i jo tenc por...

S: però ho deu fer de broma, o no?

AMBER: nooo

IRIS: jo tenc por dels fantasmes, aranyes i les bruixes.

JAN: d'un “ monstruo”

VERA:” monstruos”

ROCÍO: de las brujas, la bruja viene...

JANA: brujas, fantasmas y monstruos. .. les dan un susto a mis padres y me escondo ... cierro la cortina.

MARTÍN:” tengo miedo de las arañas y bolas de cañones de fuego...”

ARIANNE: d'un llop, una bruixa, d'un monstre i d'un fantasma..

S: i que pensau que existeixen de veritat, els fantasmes, els monstres...

Molts: nooo

S: Hi ha moltes por, jo no tenc por dels monstres, però si de perdre per expemple a les persones que jo m'estim.. Com ho feis quan teniu por, per no tenir-ne tanta?

ARIANNE: jo soc molt valenta!!

IRIS: jo crido al meu papà i a la mamà al meu llit...m'amago dins l'armari.

AMBER: m'amago dins l'armari...

JAN: jo soc un “super- heroe”

VERA: em tapo dins el llit

XAVI: jo tenc por dels monstres i m'amago...

ROCÍO: “me escondo en la cocina y el papà me asusta”

JANA: jo soc valenta

S:molt bé, heu dit moltes coses interessants per no tenir por, ara dibuixarem la por, tal i com ens la imaginam...






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada