diumenge, 24 de gener del 2021

TREBALLAM LES EMOCIONS

AQUESTA SETMANA HEM COMENÇAT A TREBALLAR LES EMOCIONS A PARTIR DE DIFERENTS CONTES, " COM EM SENTO", " EL MONSTRE DE COLORS " , PARLAREM DE LES EMOCIONS BÀSIQUES I DE COM ENS SENTIM, AQUESTA SETMANA HEM TREBALLAT L'ALEGRIA... ELS FILLETS/ES HAN EXPRESSAT QUAN SE SENTEN CONTENTS/ES!!








CONVERSA SOBRE L'ALEGRIA

18/01/21

S: a partir del conte del monstre de colors, parlam de les nostres emocions i de quan ens sentim contents/es...

S.: quan vos sentiu contents/es vosaltres?

AMBER: a casa estava contenta i perquè jugava amb n'Heros, jugam amb una piloteta...

IRIS: Jo estava contenta a casa i aquí a l'escola... jo dormia al meu llitet i jo jugava amb la meva mami.

JAN: estic content avui, estic a escola!!

AINARA: “ cuando era un bebé, ara estic enfadada!!

JANA: jo estic contenta quan menjo xuxes, amb els unicornis i brillantines...

ARIANNE: quan vaig a l'escola

JOEL: “ cuando estaba construyendo una torre”

XAVI: a Sant Lluís, a casa meva!!

S.: perquè en Xavi viu a Sant Lluís!!

VERA: a s'escola.

ROCÍO: muchas veces.

JUANJO: mucho

S: moltes vegades? Estàs molt content?

LLUC: a casa i a l'escola també

NATÀLIA: quan pint, m'agrada molt...

ALBA: molt, ara a l'escola.

ADRIÀ: jugar amb robots.

SANTI: PINTAR

VEGA: quan pinto amb pinzells...

NÍZAR:quan pinto

ÀXEL: quan pinto


S: ja veig que esteis contents/es amb moltes coses!!!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada