dimarts, 12 de gener del 2021

CONVERSA DE LES VACANCES DE NADAL

 

11i12/1/21


CONVERSA VACANCES NADAL



S: fa molts de dies que no venim a l'escola... heu estat en casa i heu descansat, han passat moltes coses, ha passat Nadal, Cap d'any, Reis... m'agradaria saber el que heu fet? Què és el que més vos ha agradat?

ÀMBER: he jugat amb n'Heros. M'he quedat a casa. Els reis m'han duit molts de regals.

JANA: “he comido un montón de chuches. He jugado con Layla y Samara...”

NATÀLIA: el pare Noel m'ha duit una munyeca banana i també una altra.

ARIANNE: jo he menjat magdalenes. He jugat i també m'han duit una munyeca per pintar els ulls i pentinar-la.

IRIS: jo tenia una llitet i m'han duit xuxes i kellogs.... m'han duit un cotxe de construccions.

LLUC: els reis m'han duit lacasitos i un cotxe.

VEGA: m'han duit un patinet.

JOEL: els Reis m'han duit una caseta per jugar i un dinosaure.

ALBA: aquestes vacances he menjat pizza.

AINARA: he menjat moltes xuxes, xupa-xups i molts de “ dulces”...

S: idò no podem menjar tantes xuxes, n'hem de menjar poquetes...

MARTÍN: he comido chocolate caliente , abro los regalos....

S: què t'han duit?

MARTÍN: puzzles.

JAN: els reis m'han duit un puzzle

ÀXEL: vaig anar a Barcelona, el dia 16 hi vaig anar. La iaia Mercedes... els reis m'han duit carbó dolç.

JUANJO: jo he pintat. Els reis m'han duit un cotxe

ADRIÀ: m'han duit regals... cotxes i robots. Els regals m'han agradat.

VERA: a jo m'han duit en Marsha i en “ Nolo”, vaig jugar, amb pintures.

XAVI: em varen agradar els lacasitos, sa mami mel's va dur. Els reis em varen dur un cotxe.

NÍZAR: he jugat amb cotxes.

SANTI: em varen dur un cotxe el Pare Noel.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada