diumenge, 28 de novembre del 2021

CONTE " NI UN BESITO A LA FUERZA"

 RELACIONAT AMB LES ACTIVITATS QUE VÀREM FER DEL 25N ( DIA EN CONTRA DE LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE"), VÀREM EXPLICAR EL CONTE DE "NI UN BESITO A LA FUERZA" I DESPRÉS VÀREM FER LA REFLEXIÓ DE A QUI VOLEM DONAR PETONS I A QUI NO, QUE SI ÉS ALGÚ DESCONEGUT NO VOLEM... I QUE SI A LES PERSONES QUE ENS ESTIMAM, AQUÍ VOS DEIXO LA CONVERSA ESDEVINGUDA!!


 

CONVERSA  CONTE “ NI UN BESITO A LA FUERZA”

 

S: a veure, el conte ens explica que si no volem donar besitos , tenim tot el dret de no fer-ho, a veure, quan no hem volgut donar un “ besito”....?

AMBER: jo no volia donar “ besitos” a n'es papi

S: I per què?

Amber: perquè és molt pelut...

S: però te l'estimes molt, no?

XAVI: jo a gent que no conec...

S: molt bé!!

JANA:no vull per “ besitos” als que no coneixem i als qui no vull també

AINARA: a Tati, que és la mamà li dono “besitos”, perquè me l'estimo molt!!

NATÀLIA: jo li dono “ besitos” al papà i a la mamà

ADRIÀ: jo estim molt a la mamà, li dono besitos i al papà!!

JAN: jo estim molt a la mamà i li dono “besitos” al papà

VEGA: el meu germà no em vol donar “ besitos”,ell no vol que jo jugui amb ell, ja té 17 anys

LLUC: als padrins i als papàs els dono “besitos”

VERA: jo els dono a la mamà i al papà quan vaig a dormir!!

IRIS: a jo em donen molts de “besitos” la mamà i el nene

S: i el papà?

Iris: si també i em conte un conte a la nit...

ROCÍO: al papà i a la mamà els dono “besitos” i no als que no conec

NIZAR: a la mamà i al papà, al abuelo no, no me l'estim

ALBA: me gusta dar besitos a mi mamà, a mi papà i a mis abuelos tambien i a Isabela , no

S: per què no?

ALBA: porque no, no me l'estim

ÀXEL: a sa mami i al papi, als que no conec no...

SANTI: a sa mamà i al papà

JOEL: a sa mamà i al papà

S: quan no en vols donar?

JOEL: a los abuelos no, porque no...

ARIANNE: a la meva mamà i al papà, e en Frisbi ( es meu moixet) i a en Marc també ( que venia de l'any passat)

 


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada