diumenge, 31 de gener del 2021

EMOCIÓ " TRISTESA"

 AQUESTA SETMANA HEM TREBALLAT LA TRISTESA, HEM PARLAT DE QUAN ENS SENTIM TRISTOS/ES...I QUINES COSES FEIM QUAN ESTEIM TRISTOS, AQUÍ TENIM LA CONVERSA QUE ES VA ESDEVENIR... DESPRÉS VÀREM FER ESQUITXOS AMB PINTURA BLAVA PER SIMULAR LES LLÀGRIMES DE QUAN PLORAM...






25/1/21


CONVERSA TRISTESA


S: a veure, l'altre dia vàrem parlar de l'alegria... avui parlarem de la tristesa... quan esteim tristos com ens sentim o quan esteim tristos nosaltres?

AMBER: quan esteim tristos no volem jugar.

JANA: no volem jugar amb ningú

AINARA: quan jugava jo estava trista. Jugava amb la mamà, la mamà era un bebé...

IRIS: quan estic trista ploro i crido, em poso trista perquè no em deixen jugar!

XAVI: quan em renyen em poso trist

ADRIÀ: quan he d'anar a la cadira de pensar.

NATÀLIA: jo plorava a Mercadal, quan era un bebé...

S: per què abans vivies a Mercadal no?

Natàlia: Si

S: I ara?

NATÀLIA: No ara estic contenta. Ploro quan em faig mal.

JOEL: lloro cuando me caigo.

S: I quan et renyen?

JOEL: si també!!

ÀXEL: quan no vull anar al cole, ploro

S: si , es veritat, però després estàs molt content, i a l'escola aprenem moltes coses, podem jugar amb els amics/es...

LLUC: no ho sé, quan estic trist.... quan em renyen a casa, el papà em renya i la mamà també.

ALBA:” yo me pongo super contenta en el colegio...”

S: si que bé Alba, n'Alba ja està molt contenta a l'escola, li agrada molt jugar amb els amiguets/es i aprendre molt!! Però quan et poses trista tú?

ALBA: “me pongo triste com mi papá, porque se enfada y me riñe...

S: ens hem de portar molt bé”!!!

ARIANNE: quan la mami s'enfada, perquè no em porto bé!

S: ens hem de portar bé tant a l'escola com a casa!!

JAN: quan em lleven una joguina, quan em fan mal, ploro

ROCÍO:” mi papá me regaña y yo me pongo triste y lloro mucho”

VERA: quan em renyen...















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada