diumenge, 22 de novembre del 2020

LES MEVES DONES IMPORTANTS

 RELACIONAT AMB LA CELEBRACIÓ DEL 25 N," DIA EN CONTRA DE LA VIOLÈNCIA MASCLISTA" QUE CELEBRAREM LA PROPERA SETMANA ,HEM REALITZAT UN ALTRE ACTIVITAT MOLT INTERESSANT ... HEM PARLAT DE LES DONES IMPORTANTS A LA NOSTRA VIDA, QUASI TOTS/ES HAN DIT A LA SEVA MARE O A LA SEVA ÀVIA , DESPRÉS HEM FET EL DIBUIX... AQUÍ TENIU EL RECULL DE LA CONVERSA I ELS NOSTRES DIBUIXOS,SOBRE LES DONES IMPORTANTS A LA NOSTRA VIDA!!




MIRAU HAN QUEDAT PRECIOSOS!!








13/11/20


CONVERSA SOBRE LES DONES IMPORTANTS!!


S: després del conte de Rosa Caramel.... els agradava a les elefantetes estar tancades i sense poder jugar com els elefantets amb aigua, amb fang, menjar fruites...

Molts/es: no.... estaven tristes

S: les filletes en aquesta classe, varen dir que podien jugar amb totes les joguines... a les construccions, a la caseta, amb puzzles... amb cotxes... a veure, segur que vosaltres a la vostra vida teniu alguna dona important...i li direm una paraula molt polida, cada un/a la que vulgui, jo per exemple tenc a la meva mamà que ja és molt veieta, però és fantàstica... i vosaltres quina dona important teniu, pot ser la nostra mamà, la nostra àvia, la nostra mestra, la nostra tia... a veure!

Jana: la mamà tiene un corazón muy grande.

Àmber: la iaia és un “ corason”

Iris: la meva iaia és valenta.

Rocío: la mamá es un corazón

Martín: mi mamá es “ corazón”

Arianne: sa meva mami és forta.

Xavi: sa meva iaia és valenta.

Jan: la mamà és forta.

Juanjo: mi mamá és buena.

Vera: sa mami és valenta.

Àxel: la dona important és na Raquel,és la meva mami i és bona.

Ainara: la mamá es genial.

Vega: mi mami es un corazón muy grande que llega hasta el cielo!!

Joel: mi mamá tiene un corazón grande.

Adrià: sa mamà és grande.

Alba: la mamá tiene las manos grandes.

Santi: la mamà és bona.

Lluc: sa mamà és valenta.

Natàlia: sa mami és un sol.

Nízar: sa mamá es grossa.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada